Primul Site - Promovare Online
Mediul Social, Important Pentru Pentru Fiecare Client Care Isi Doreste O Afacere De
Succes 
Este gresit sa credem ca promovarea se poate face doar prin relatii, insitenta si noroc. Mediul social este in
prezent unul din cele mai bune motoare de promovare.
Primul Site va ofera si servicii de promovare online prin mediul social. De aceea am stabilit pachete doar pentru acest tip
de promovare:
1. Promovare prin comunicate de presa - o modalitate perfecta de crestere a traficului, prin
link-uri primite de la aceste site-uri va pot ajuta sa cresteti in clasamentele motoarelor de cautare. Pretul
acestui pachet de de 237 Ron pe luna.
2. Acest pachet cuprinde crearea si mentinerea unei pagini de Twitter, in cazul persoanelor care sunt
constiente de necesitatea unei astfel de pagini pentru dezvoltarea unei afaceri. Pretul este de 57 RON pe luna iar
design-ul unic este inclus in pret.
Iata cateva idei pe scurt despre utilizarea Twitter pentru marketing Si PR:
1. Angajati-va CEO in social media.
2. Pastrati legatura cu bloggeri si mass-media.
3. Monitorizati-va Campania / brand pe Twitter.
4. Anunturi special, oferte sau vanzari.
5. Actualizari live pe evenimente sau conferinte.
6. Promovarea articolelor blog, webinars si noutati interesante.
3. Cu un pret de 87 Ron pe luna, va cream, personalizam si intretinem o pagina de Facebook. O pagina de
Facebook, este ceva esential pentru orice companie sau persoana.
Modalitati de creare a unei pagini de Facebook unica si interesanta:
- unicitate
- nu utilizati pagina cu destinatie generica
- oferiti resurse utilizatorilor
- utilizati o poza de profil
- folositi tag-uri in fotografii
- organizati concursuri pe pagina dumneavoastra de facebook
- trimiteti mesaje de multumire celor care v-au devenit fani
- intretineti pagina
4. Promovare online prin proprietati Web 2.0 - baza acestu pachet
consta in link-uri de la site-uir cu Page Rank intre 4 si 8 cu IP-uri diferite. Pretul acestui pechet este de 297
RON pe luna.

Web 2.0 permite o comunicare mai usoara, permite contactul cu clientii, a creat oportunitati prin fluxuri RSS, a
reusit sa genereze online interesul asupra produsului unei companii.
|